Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
A la découverte ...
Publicité
A la découverte ...
Catégories
Newsletter
4 juin 2009

Du coté des ch'ti

Nénesse viens ichi ! ! ! Viens ichi tout t'suite ! ! !
I n'avot' nin l'air contin l'Zeph ! ! !
- Ouais p'pa ! ! !
- Nénesse, quess que ch'est que ch'travale ! ! ! J'viens d'trouver tin carnet d'notes scolaires su tin bureau ? Mais qu'est c'qui s'passe ?
- Mais pap..
- Tais teu quin j'parle ! ! ! Malpoli, zéro in orthographe ! !
- Papa ch .
- Tais teu quin j'te parle?..Mais qu'est c'qui s'passe ? ? Deux in calcul zéro in histoire ! ! ! Zéro in géographie, mais qu'est c'qui s'passe?  Té fais eune collection d'zéros ? ?
- Pap..
- Tais-te quin j'te parle ! ! ! Deux in rédaction : Un point pour l'encre
un point pour l'papier!! Bravo! ! !
- Papa ch'est..
- Tais teu j'té dis .. Té pal'ras quin qu'j'arai fini ! Malpoli !!  J'continue ! !

J'lis :
- N'apprends pas ses leçons =2 0!
- Fait l'imbécile en classe ! ! !
- Se prend pour la malice incarnée.
- Court plus souvent après les filles qu'après l'relais au terrain de sport !
Mais qu'est c'qui s'passe ? ? ?... T 'as invie eu'd faire mourir et'mère??  Ou quoi ? ?
Et la?, et la?alors, ? la ? , ch'est l'cerisse sur eul Macdo : Va être renvoyé de l'école s'il continue de =2 0 montrer la partie la plus charnue de son anatomie pour faire rigoler toute la classe pendant les cours d'éducation sexuelle! ! ! Mais qu'est c'qui spasse ? ?  Qu'est c'que ch'est, mais qu'est c'que ch'est que ch'travale ????  Té peux m'espliquer ? ? ?
Qu'est c'que t'as à réponte à cha ? Hein ? T'as invie d'eul faire mourireut' paufe mèr' ? ? ?


- Papa ! ! Té m'laiches nin parler, ch'est pas l'mien d'carnet 20 d'notes, ch'est l'tien qu'j'l'artrouvé hier, in ringeant l'grenier, avec maman .

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité